Trezzo sull'Adda tot Provaglio d'Iseo

12 mei 2019 - Provaglio d'Iseo, Italië

Vanochtend gestart met een tweederangs ontbijt (en dat op moederdag😐) Eerst mochten we weer fietsen langs het bedachte kanalenstelsel van Leonardo da Vinci, prachtig! Vaak horen we ook een koekoek in de verte en de geur van het water van de kanalen vinden we heerlijk. Omdat het afgelopen nacht veel had geregend en ook geonweerd waren de kuilen in de weg flink gevuld met water en later op de dag hadden we een hindernis met ongeveer 8 omgewaaide bomen op ons pad.

Maar daarna werd het wat beter, onze gps systemen gaven verschillende richtingen aan en na een tijdje wisten we niet meer waar we waren.  Ondanks tips van aardige Italianen die ons de weg wilden wijzen hebben we vandaag 2x een rondje gefietst. Wat zullen de 4 oude mannetjes raar opgekeken hebben toen we een half uur later weer voorbij kwamen fietsen. Toen we weer wisten waar we waren hebben we geluncht in een groot familierestaurant. Daarna weer fietsen maar toen viel Ingrid met fiets, duim en knie open en flinke schrik. Gelukkig ging het fietsen verder weer redelijk. Ook waren we weer op de route via de gps en was de route weer mooi! En zoals altijd eindigt de fietsdag met een letterlijk hoogtepunt, ons slaapplek ligt vaak boven het dorp. Het is wel een erg leuke b&b met zelfs een zwembad (zonder water dat dan wel weer) erbij.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Bianca:
    12 mei 2019
    Prachtige reis maken jullie ! Gaat het weer wat Ingrid. Kijk uit naar de volgende verslagen. Zet em op dames.
  2. Ingrid:
    12 mei 2019
    Ja, het gaat goed hoor! Nog een blauwe plek erbij haha
  3. Yvonne:
    12 mei 2019
    Oeh jakkes brokkenpiloot! Wat een belevenis en schilderachtig mooie kiekjes!!! Ik geniet hrlk van jullie verhalen, zet m op!
  4. Mem:
    12 mei 2019
    Gelukkig niet op je schouder of hoofdpijn dat het goed afgelopen is
  5. Rimmert en Lysbeth:
    12 mei 2019
    Jammer van het ontbijt, vanavond maar een heerlijk diner zien te scoren, dat hebben jullie wel verdiend
    Prachtige omgeving daar, succes morgen en voorzichtig....
  6. Saskia:
    13 mei 2019
    Prachtig om jullie te verhalen te lezen en het zo te kunnen volgen! Succes en geniet ze!