13 mei Trezzo naar Desenzano

13 mei 2019 - Desenzano del Garda, Italië

Vanochtend kregen we warme broodjes bij het ontbijt. Toen op pad. Het is 's ochtends eerst een toer om op de route te komen, doordat we voor de B&B van de track af moeten.

Na een tijdje fietsen komen we bij een pad waar omgevallen bomen op worden geruimd. Verhip, hier waren we gisteren ook! Terug dus en proberen weer op de goeie route te komen.  Het is niet te geloven maar na bijna 2 uren fietsen komen we uit bij onze B&B. Oei!  Weer terug,  gelukkig zien we fietsbordjes Brescia. Dit is onze  redding, relaxed fietsen we naar Brescia.  Best een grote stad, heerlijk om hier doorheen te fietsen. We krijgen nu al zin om naar Bologna te gaan. In Brescia zien we een heel oude Ferrari. Over een paar dagen is hier de Mille Miglia, een historische autorace. Het laatste stuk is pittig, een heel eind gaan we langzaam omhoog. Bij een dikke daling gaan we zo hard dat Yvonne bijna over het stuur vliegt. Het gaat goed, pffff... We gaan vandaag naar Debbie's house.  In welk bed zouden we slapen? We hebben ze in alle soorten en maten al gehad. Hard, zacht, met uitstekende veren, stapelbedden, dikke en dunne kussens.... Als we aankomen worden we weer verrast. We zitten in het centrum van Desenzano, een paar straten van het Gardameer in een Tiny House. Hoe leuk is dit weer 😀