Autoreis van Wytgaard naar Bastiglia

23 april 2022 - Bastiglia, Italië

Na 3 jaar is het eindelijk weer zover. We kunnen onze fietstocht Op paad nei Rome gaan afsluiten. De corona maatregelen hadden flink roet in het eten gegooid, maar nu is de weg weer vrij! Donderdagavond is de auto ingepakt en zijn de fietsen op het dak vastgezet. Vrijdagochtend half 8 kon het avontuur beginnen. We hebben er zo'n zin in! Vrijdag 800 km naar Pratteln, net voorbij Basel in een Ibis hotel. Schoon maar zeer basic. We konden onze kont net keren, daar was alles mee gezegd. Het diner was patat met vis bij Ikea en een wijntje. Of course!

Zaterdag nog 600 km naar Bastiglia. Naar de B&B waar we 3 jaar geleden geëindigd zijn. Onderweg werden we in Zwitserland toch wat onrustig van alle bergen om ons heen. Moeten wij die beklimmen met onze fiets? Hebben we dan niet veel te veel bagage ingepakt?

In de buurt van het B&B stuurt Google ons de rimboe in. Het adres weten we niet te vinden . Gelukkig is Fabio onze redding. Die stuurt ons tegen 17 uur een mailtje dat we hem mogen bellen als we het niet kunnen vinden . Hij haalt ons op uit het centrum van Bastiglia. Het is een leuk weerzien. Meer voor ons als voor hen, want eerlijk gezegd: ze herkenden ons niet... Maar natuurlijk hadden we de foto's van 3 jaar geleden paraat. Fabio regelt hetzelfde restaurant als 3 jaar geleden voor ons waar we heerlijk eten. De fietstassen nog eens goed gecontroleerd en de reis kan morgen beginnen.

1. Rimmert en Lysbeth:
    23 april 2022
    Heel veel plezier de komende dagen. Jullie kennende is geen berg te hoog......succes.
  2. Jolanda:
    23 april 2022
    Hé dames! Leuk om jullie weer te volgen!! Heel veel succes en ‘yn protte wille’!
  3. Jellie:
    Sukses Froulju!!
  4. Annemarie Gerbrandij:
    24 april 2022
    Ha Ingrid, wat leuk dat jullie weer op paad zijn! Gaat vast goed komen in die bergen. Veel plezier!
  5. Andrea:
    24 april 2022
    Fantastisch dat het avontuur begonnen is! Heel veel plezier en fun. Geniet ervan!
  6. Coby:
    24 april 2022
    Hey kanjers, protte sukses en wille, goeie reis
  7. Petra Hager:
    24 april 2022
    Eindelijk kon de laatste etappe naar Rome dan toch van start gaan. Heel veel succes dames!
  8. Yvonne:
    24 april 2022
    Hey froulje, wat machtig dot Jim wer underweis binne!! Haw der wer n soad sin oan om Jim leuke avonturen te folgjen! Zet m op en protte wille tawinske meienoar!!!
  9. Yvonne de Vries:
    24 april 2022
    Hey Yvonne, wat leuk datst ús wer folgest!
    Der komme fêst wer gekke ferhalen foarby 😄
  10. Ivonne Van der Waard:
    25 april 2022
    Lieve dames héél veel succes en plezier!!