7 mei Arbon Schaan

7 mei 2019 - Schaan, Liechtenstein

Vanmorgen vroeg wakker want we gaan ook vroeg naar bed. De kilometers en pilsje hakken er dagelijks toch wel in. Eerst naar de fietswinkel om een nieuw zadel voor Dirkje te kopen. 10 kilometer op een wankel zadel gisteren was meer dan genoeg. Wel jammer dat er een man aan te pas moest komen om het zadel provosorisch vast te zetten😒 Dit was wat je noemt een gelukje bij een ongelukje want Dirkje heeft een prima zadel gescoord! Voor zadelpijn hoeft ze niet bang meer te zijn.

Het was vandaag prachtig weer. Voor het eerst kon de zonnebrandcrème uit de tas en een laagje kleding erin. We hebben 66 kilometer gefietst met gelukkig maar een paar klimpartijtjes. Wel weer een lang stuk greffelpad waarbij het tempo danig naar beneden gaat en de handen stevig bij de remmen. We hebben ons eerste koffiemomentje buiten op een terras gehad en de lunch op een bankje bij een kanaal. We zijn vandaag 2 landgrenzen gepasseerd. Van Zwitserland naar Oostenrijk en van Oostenrijk naar Liechtenstein. Vanavond slapen we in een jeugdherberg in Schaan in Liechtenstein. Het was nog wel even een gedoe om de kamer in te komen want de sleutel was op mysterieuze wijze binnen een paar minuten verdwenen.....50+ dan wil je nog wel eens wat vergeten. Ingrid en Dirkje slapen hoog in de lucht. Hopelijk vannacht niet naar de wc want de weg naar het bed is stijl en de wc is op de gang.

We zijn blij met het aantal kilometers wat we dagelijks fietsen. Er blijft nu tijd over om te genieten van de omgeving, de stops en namiddag. We genieten nu nog even van de laatste zon en gaan straks weer even uit eten. Wat een leven hebben wij toch.

1. Heit en Mem:
    Prachtig en geniet
  2. Yvonne:
    7 mei 2019
    Geweldig, mooi dat jullie kunnen genieten en respect voor de km!!! Ja die zadelreparatie hadden jullie zelf willen regelen natuurlijk:)
  3. Rimmert en Lysbeth:
    7 mei 2019
    Geniet ervan, de foto's zeggen genoeg. Niet te veel bier drinken vanavond, dan hoeven jullie er vannacht ook niet uit. Groetjes ......
  4. Groet Ans Henstra:
    8 mei 2019
    Succes allemaal vandaag maar weer, enjoy, grtzz