6 mei Andelfingen Arbon

6 mei 2019 - Arbon, Zwitserland

Wat een prachtige dag!

Eerst even over gisteravond. Als afsluiter van de fietsdag een wijntje, gebrouwen door de eigenaar.  We hebben daarna een heerlijk Zwitsers gerecht gegeten,  spatzli. Echt een aanrader.

Vandaag om 8.00 uur ontbijt,  want 75 kilometers voor de boeg. De weersverwachting is 7 graden, sneeuw, dus brrr. Eerst een heerlijk ontbijt met zelf gemaakte appelsap en bessensap en weer op de fiets.  Super want de kou viel heel erg mee, geen wind of sneeuw en een heerlijk zonnetje. Dus wat wil je nog meer. Vandaag weer leuke dorpen gezien met typische Zwitserse bouwstijlen.  Bischofszell heeft een prachtig oud centrum. Met nog 10 kilometer voor de boeg breekt het zadel van Dirkje af. Wat een pech! Gelukkig stopt er een behulpzame man die het provosorisch fixt. We kunnen de laatste kilometers bergafwaarts naar Arbon rijden.  En dan... wat een fantastisch uitzicht! Witte toppen op de bergen en een hotel aan de Bodensee en er vloog een Zeppelin boven de Bodensee! Wat een prachtige dag met een welverdiende afsluiting in deze mooie stad. Gruss dich🖐

1. Yvonne:
    6 mei 2019
    Oeh jazzes pech maar mooi dat het weer gefixt werd! Geen zware benen vd wijnavond gehad?:) Geniet hrlk!!!
  2. Catrien Schuurman:
    6 mei 2019
    Leuk om te lêzen froulju! Set 'm op.
  3. Ingarit:
    Echt genieten dus. ...ik zal het gerecht opzoeken 😋
  4. Rimmert en Lysbeth:
    7 mei 2019
    Je zou zin krijgen om ook te gaan fietsen , zonder zadel wordt het wel een probleem, hopelijk blijft het zo tot het einde van de reis zitten, anders wordt het lopen ......groetjes en succes