4 mei Basel- Albbruck

4 mei 2019 - Albbruck, Duitsland

Vanochtend na een voorspoedige reis, zonder slaap, kwamen we 06.15 uur aan in Basel. Onderweg moesten we wel een keer met onze fietsen door een paar treinwagons lopen om bij de fietswagon te komen. Dit leverde verbaasde blikken op van slapende treinreizigers.

Eerst een bak koffie op het station , gps instellen en go! Maar wat mooi dat er ook nog bordjes in Basel waren die ons eerst beter de weg wezen als alle 4 gps en bij elkaar. We begonnen gelukkig ook met droog weer en 11 uur hadden we het grootste gedeelte van de reis van vandaag er al opzitten, dus tijd voor even te lunchen en ook op te warmen. Ondertussen was het gaan regenen en werden we ook wel moe. Het was verder vandaag wat leren omgaan met ons gps en en de route was ook niet altijd bijzonder. Maar we zitten nu heerlijk in onze b&b! Super luxe met vloerverwarming douche en bad , heerlijk! Wat we ook wel verdiend hebben vinden we omdat de laatste 5 km of wel meer afzien was om hier te komen. Klimmen klimmen en nog een keer klimmen!

1. Hannie:
    4 mei 2019
    Alle begjin is moeilik ;-) . No mar lekker efkes bekomme en dan jûn betiid op bêd om de sliep in te heljen seker.
  2. Yvonne:
    4 mei 2019
    Ff derien komme bikkels. Knap en respect froulje, no mr lkr ff geniete!!
  3. Homme:
    Sucses
  4. Nienke:
    4 mei 2019
    Jim earste dei; alwer fanalles beleefd. Mooie foto's. No al beneid nei jim blog moarntejûn...leuk!
  5. DJ:
    4 mei 2019
    Set em op dames! Mei jim charmes komme jim dr wol!
    Succes en in soad wille!. Nog wot leuks op de trödelmarkt kocht? ;-)
  6. Corita van der Veen:
    5 mei 2019
    Het ziet er al prachtig uit. Ik hoop dat dag drie mooie tochten en avonturen oplevert. Ik ben benieuwd :)
  7. Jellie:
    5 mei 2019
    Moai om wer mei te lêzen, reepekt froulje!!
  8. Rimmert en Lysbeth:
    5 mei 2019
    Alle begin is moeilijk, succes