4 mei Basel- Albbruck

4 mei 2019 - Albbruck, Duitsland

Vanochtend na een voorspoedige reis, zonder slaap, kwamen we 06.15 uur aan in Basel. Onderweg moesten we wel een keer met onze fietsen door een paar treinwagons lopen om bij de fietswagon te komen. Dit leverde verbaasde blikken op van slapende treinreizigers.

Eerst een bak koffie op het station , gps instellen en go! Maar wat mooi dat er ook nog bordjes in Basel waren die ons eerst beter de weg wezen als alle 4 gps en bij elkaar. We begonnen gelukkig ook met droog weer en 11 uur hadden we het grootste gedeelte van de reis van vandaag er al opzitten, dus tijd voor even te lunchen en ook op te warmen. Ondertussen was het gaan regenen en werden we ook wel moe. Het was verder vandaag wat leren omgaan met ons gps en en de route was ook niet altijd bijzonder. Maar we zitten nu heerlijk in onze b&b! Super luxe met vloerverwarming douche en bad , heerlijk! Wat we ook wel verdiend hebben vinden we omdat de laatste 5 km of wel meer afzien was om hier te komen. Klimmen klimmen en nog een keer klimmen!