27 april 2018 - Euverem, Nederland

Vandaag eindelijk begonnen aan onze 1ste grote etappe.

Slecht geslapen door de adrenaline, maar vanmorgen toch fris aan de start.                                                                                                                                                 Oscar heeft ons naar Weert gebracht, waar we om half 11 konden starten.                                                                                                                                                     Eerst weer even wennen aan het gewicht van de fietstassen en een fietsritme zoeken, na een uurtje hadden we de smaak te pakken.

3 van ons hadden een andere route in het hoofd dan nummer 4, hoe kon dat nou?? Geen idee, maar de route van nummer 4 was leuker dus zijn we daar   fanatiek aan begonnen. Dat was alweer onze eerste les van deze week: eerst even nadenken en dan doen.                                                                                                     We hebben vandaag 22 kilometer meer gefietst dan nodig was. Maar....een prachtige route en moe maar voldaan in het hotel in Euverum vlakbij Gulpen aangekomen. Nu een lekkere maaltijd en een Gulpener, dat hebben we wel verdiend. De eerste 91 kilometer zitten er op!

1. Rimmert en Lysbeth:
    27 april 2018
    De volgende etappes maar goed voorbereiden, het is in het heuvellandschap daar niet fijn om extra kilometers te moeten maken.
  2. Bianca:
    27 april 2018
    Leuk om zo wat mee te reizen ! Dank voor het delen. Succes met het vervolg van de reis.
  3. Gerda Minke:
    27 april 2018
    Leuk om te lezen! Geniet ervan!
  4. Mem:
    27 april 2018
    Genieten samen hopen dat het weer goed blijft
  5. Jellie:
    En Troch!!
  6. Ivonne Van der Waard:
    28 april 2018
    Superleuk om jullie zo toch een beetje te kunnen volgen!
  7. Japke oevering:
    28 april 2018
    Heel veel fietsplezier en veel succes
  8. Arne De Vries:
    Gasgevuuu
  9. Anna Reineman:
    2 mei 2018
    Wat een geweldige ervaringen.. Erg leuk om n klein beetje van mee te krijgen. Heel veel plezier, mooi fietsweer en energie voor de rest van jullie reis. 😊