Reisdag 6 van Condé-Northen naar het klooster St.Ulrich nabij Sarbourg

2 mei 2018 - Sarrebourg, Frankrijk

We zijn vanochtend gestart met een overheerlijk ontbijt van onze Patron. Wat een leuk adres en gastvrije mensen. Eerst nog wel even de remblokjes vervangen, want de afdalingen vragen heel wat van onze fietsen. Vandaag heeft Yvonne een snelheid gemeten van 46 km per uur. We hebben vandaag 103 kilometers gefietst door een glooiend landschap van grote velden koolzaad. Wat een prachtige omgeving. Zo nu en dan stuurde de routeplanner ons wel weer over landweggetjes. Een hele belevenis, met veel hobbels en gaten. Onderweg hebben we genoten van de Franse dorpjes en heerlijk weer met weinig wind.

Al met al een welverdiende retraite in het klooster waar we vannacht slapen. Alhoewel het wel even een klus was om het te vinden. We gaan nu genieten van een wijntje.
A bientôt 🖐

1. Wietske Bruinsma:
    2 mei 2018
    Wauw dames wat een avontuur! Fantastisch om jullie te volgen. Hele fijne reis!! Groetjes, Wietske
  2. Rimmert en Lysbeth:
    3 mei 2018
    Nog een paar dagen door trappen, dan hebben jullie een top prestatie neergezet. Wat zullen jullie met een stapel verhalen thuis komen.
    Nog efkes troch traapje
  3. Gerda Minke: